Zwroty i reklamacje

Zamówione produkty nie przypadły Ci do gustu? Nie ma problemu, w naszym sklepie masz 14 dni na odstąpienie od umowy (przed usługą montażu).

Jak dokonać zwrotu w Comfy w kilku, prostych krokach?

  1. Masz 14 dni na powiadomienie nas o odstąpieniu od umowy, czyli o chęci zwrotu zakupionych produktów. Jeśli chcesz zgłosić zwrot: WYPEŁNIJ FORMULARZ
  2. Pamiętaj! W przypadku gdy towar zamawiasz z usługą montażu, musisz sprawdzić swój towar przed realizacją montażu w obecności ekipy montażowej. W przypadku, gdy towar zostanie zamontowany, nie będzie podlegał możliwości zwrotu.
  3. Oddamy Ci pieniądze w ciągu 14 dni od dnia Twojej rezygnacji.

Jak dokonać reklamacji w Comfy w kilku, prostych krokach?

  1. Jeśli dostrzegłeś usterkę w swoim produkcie: WYPEŁNIJ FORMULARZ
  2. Pamiętaj! Uzupełnij formularz zawierając możliwie jak najbardziej szczegółowe informację. Pozwoli to nam na zdalną ocenę sytuacji.
  3. Otrzymasz szczegółową instrukcję postępowania procedury gwarancyjnej.

Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze zwrotów i reklamacji? Zapoznaj się z naszą Polityką Zwrotów w pełnej wersji, którą znajdziesz w naszym Regulaminie.